poniedziałek, 7 lipca 2014

Krem brokułowy

Witam,
Pierwszy post zacznę od przepisu, który całkowicie zadomowił się w moim domu. Gdy pierwszy raz spróbowałam kremu brokułowego, poczułam że to właśnie to. Od razu zaczęłam szukać w internecie przepisu idealnie odzwierciedlającego moje gusta. W końcu, po wielu próbach i błędach, udało mi się stworzyć krem idealny.

Zamieszczam poniżej dokładny przepis wraz ze zdjęciami:



Najpierw przygotowujemy wszystkie składniki:
- duży brokuł
- cztery ziemniaki
- śmietanę 12% (połowę tej mniejszej)
- ser żółty do starcia (ja wybieram Goudę)
- chleb bądź makaron (do dodania do zupy)
- sól, pieprz



Obieramy ziemniaki i kroimy w kostkę



Wrzucamy ziemniaki do 1 litra bulionu i gotujemy przez 10 minut


Kroimy brokuły na jak najmniejsze kawałki



Wrzucamy po 10 minutach gotowania się ziemniaków pokrojone brokuły i odczekujemy 15 minut


Po 15 minutach wrzucamy wszystko do blendera


I miksujemy :)



Do śmietany dodajemy łyżkę kremu i mieszamy


Aż do takiej konsystencji


Dodajemy do kremu, który został przelany ponownie do garnka


Ścieramy trochę sera i dodajemy do kremu. Następnie solimy i pieprzymy.


Przelewamy do miski wypełnionej makaronem bądź grzankami z chleba i jemy.

SMACZNEGO! :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Top Blog Sites

http://www.blogtopsites.com/lifestyle/">http://www.blogtopsites.com/v_183985.gif" alt="best lifestyle blogs" />
http://www.blogtopsites.com/lifestyle/" style="font-size:10px;">best lifestyle blogs

Google